کفاشيان: از خداحافظي جباري بي‌خبرم

 

 

علي کفاشيان درباره اينکه آيا نکونام و منتظري در اردوي آفريقاي جنوبي تيم ملي حاضر خواهند شد، عنوان کرد: همچنان در حال پيگيري اين موضوع هستيم، هنوز چيزي مشخص نيست و تلاش مي‌کنيم رضايت باشگاه الکويت و ام‌صلال را جلب کنيم.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: اين دو بازيکن به دليل اينکه باشگاه‌شان به تعهدات خود عمل نکردند جدا شدند و اين موضوع کار ما را سخت‌تر کرده و بر گرفتاري‌هاي ما افزوده است. با اين حال همچنان به تلاش خود ادامه مي‌دهيم تا بتوانيم از وجود آنها استفاده کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره اينکه کي‌روش در نشست خبري روز گذشته گفته بود پيشنهادي براي تمديد قرارداد به او نشده است اظهار داشت: من خودم با کي‌روش صحبت کردم و پيشنهاد تمديد قرارداد را به او دادم اما مشکلي که در اين ميان وجود دارد ميزان دستمزد او و دستيارانش است که ما بايد به دلار پرداخت کنيم.

کفاشيان افزود: اگر دولت کمک نکند نمي‌توانيم مبلغ قرارداد اين مربي را تامين کنيم چرا که هزينه‌ها خارج از توان مالي فدراسيون فوتبال است.

وي درباره اينکه کي‌روش تمديد قراردادش را شايعه خوانده بود گفت: اينگونه نيست و من با او صحبت کردم، به هر حال دستمزد او بايد اضافه شود و سالي 4،5 ميليون دلار بايد به او و دستيارانش پرداخت کنيم. شرايط مالي فدراسيون به گونه‌اي نيست که در اين برهه بتواند چنين پولي را به کي‌روش پرداخت کند. تاکنون نيز کار را به سختي جلو برده‌ايم اما نمي‌توانيم بيش از اين هزينه کنيم و دولت بايد به ما کمک کند.

کفاشيان در پاسخ به اين سوال که آيا 5 ميليون دلار براي يک سال به کي‌روش پرداخت مي‌شود تصريح کرد: اين مبلغ شامل دستمزد او، دستيارانش و پاداش‌هايي است که براي آنها در نظر گرفته مي‌شود. من از سال گذشته با کي‌روش براي ماندنش پس از جام جهاني 2014 صحبت کرده‌ام و به او پيشنهاد ماندن داده‌ام اما بزرگترين مشکلي که وجود دارد اين است که پول کافي براي تمديد قرارداد نداريم.

وي در پاسخ به اين سوال که اگر مذاکرات با کي‌روش به نتيجه نرسد و اين مربي پس از جام جهاني ايران را ترک کند چه کسي جايگزين او خواهد شد، خاطرنشان کرد: هنوز در اين باره تصميمي نگرفته‌ايم و بايد ببينيم شرايط چگونه پيش مي‌رود.

کفاشيان درباره خداحافظي مجتبي جباري از تيم ملي تصريح کرد: من در جريان اين مسئله نبودم و نيستم. هر بازيکني که کادر فني او را بخواهد بايد در اردو حاضر شود و تيم ملي را همراهي کند و اگر بازيکني از اين کار امتناع کند حکم سرباز فراري را دارد.

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: جباري بازيکن بسيار خوبي است اما اينکه از تيم ملي خداحافظي کرده من از آن بي‌خبرم و آن را نشنيده‌ام. چيزي به من اعلام نشده و کسي در اين باره چيزي به من نگفته است.

کفاشيان اضافه کرد: کي‌روش اگر جباري را بخواهد او بايد در اردو حاضر شود چرا که تمام بازيکنان بايد در خدمت تيم ملي باشند. ما با کسي تعارف نداريم و معتقديم بازيکن همانند سرباز است.

وي درباره اينکه کي‌روش گفته ديگر دلايل خداحافظي جباري براي او مهم نيست اظهار داشت: همانگونه که گفتم همه چيز به نظر سرمربي تيم ملي باز مي‌گردد و اوست که در اين مورد تصميم مي‌گيرد.کفاشيان درباره خداحافظي مجتبي جباري از تيم ملي تصريح کرد: من در جريان اين مسئله نبودم و نيستم. هر بازيکني که کادر فني او را بخواهد بايد در اردو حاضر شود و تيم ملي را همراهي کند و اگر بازيکني از اين کار امتناع کند حکم سرباز فراري را دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 / 1 / 1393برچسب:, | 17:26 | نویسنده : محمد جواد ملائی |